Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 19 januari 2015

Åhhhh, suck

Lång arbetsdag på över tio timmar. Svårt att hålla energin uppe efter den här helgen också. Kan faktiskt inte minnas vad vi gjorde idag. Har jag gjort något alls? Inget väldigt konstruktivt i varje fall. Har i och för sig suttit och myst lite med barnen och läst sagor i soffan, det är gott nog.

Tyvärr var Mannes sena svullen igen idag. Han kan ha busat i hagen. Kanske är det när han busar när vi leder? Kanske bara för att vi har promenerat fyra dager eller för att det var fyra dagar sedan han fick sista biolight behandlingen. Jag vet inte varför jag inbillat mig att det var på bättringsvägen bara för att senan blivit så mycket bättre hela tiden? Ägnade resten av kvällen åt att sy ihop det trasiga skyddet med björntråd. Kan tänka att det håller en dag eller två till....fy fasen vad trött jag är på det här nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar