Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 24 februari 2011

dum jag är...

Dum dum didúm...Jag hade en fantastiskt  välfylld och aktiv dag i går. Efter lunchen han jag först lägga färdigt sovrumsgolvet (så när som på remsan närmast väggen som måste sågas på längden och anpassas) och sen sätta mig i solen med en kopp kaffe och läroplans texten. jag slängde upp en list i förbifarten och rusade till jobbet för Aktionslärande samtal men lagom främande personer. Fick strax en svår huvudvärk som under natten letade sig ner genom kroppen till ländryggen.

Just i ländryggenhar jag tre kotor som blev komprimerade av en liten fallolycka och dessa är nu helt kassa1 Jag som varit så noga med att inte utsätta mig för påfrestningar, ingen pulka åkning, inga storstegade hästar, inga promenader på hala vägar...Doktorn sa aldrig att man inte skulle lägga tunga ekparketter, hur tänkte han då? för inte kan man väl förvänta sig att man ska räkna ut det själv? eller?

Golvet lär inte bli färdigt för jag kan inte lyfta eller böja. Jag har till och med tagit en TREO, trots att det inte regnade! så då förstår ni hur ont det gör.

Det värsta är att jag ska på Horse Show med Dotern i morgon och planen är att vi ska vara där 10 och åka hem runt 23! det värsta som hkan hända är att jag skulle behöva göra henne besviken genom att inte kunna köra och vara där imorgon, vi som laddat för MOR/DOTTER dag i ett helt år. Har någon ett bra tips på smärtlindring av kotsammantryckning omgående emottages det tacksamt.

Funderar till och med på att ställa in lördagsridningen om de¨t inte känns bättre i morgon och det är inte roligt.

Jag tycker verkligen jättesynd om mig själv just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar