Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 16 februari 2011

hua sicket väder...

Och i detta har man alltså varit ute och busat med hästen en timme. Underlaget är fortfarande bra så vi jobbade vidare under lite stökigare former...Kanske för att det blåser, kanske för att det snöar men troligen mest för att Hästen är lat och ryttaren helt otroligt ur kondition. Men han var duktig idag med. Mest Jobbar vi på att kunna gå på böjtspår igen, det verkar helt omöjligt att titta åt vänster för tillfället och galoppen är helt hopplös, blir mest bocksprång och tokgalopp i sidled! Blev riktigt arg faktiskt :/ Men sen blev det lite bättre...och så gnäggar han mjukt när jag suttit av för att säga att nu kommer väl godiset? Det gör det...Hästar är enkla.

Arbetsledare är inte så enkla. Känner ett visst tryck att byta inriktning på min arbetsinsats...jag är verkligen inte världens mest flexibla i vissa lägen, jag gillar att själv bestämma vad jag ska göra och när. Jag kan nästan känna hur håren ställer sig i nacken när jag känner mig pressad. Nåväl jag känner mig själv rätt bra vilket är bra så jag kommer nog fram till vad jag vill göra men till dess får man väl leva med lite funderingar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar