Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 2 mars 2011

Det funkar...

Kära Doktorns tabletter funkar. Bortsett från en viss slöhet och lite virrighet mår jag alldeles lysande! Jo det gör fortfarande ont men det bryr jag mig inte om på samma sätt. Undrar om det är det som är meningen med dem? De ska ju vara inflammationshämmande så på ett par dar borde det ge med sig på riktigt. Och de är betydligt mer smärtlindrande än andra tabletter jag provat. Alltså ipren och treo och kanske en panodil nån gång. Eftersom jag ytterst sällan tar tabletter verkar de snabbt och effektivt. Fick säga till kollegerna att be mig gå hem om jag inte sköter mig...jag fick stanna hela dagen. den var kort och det var tur.

Jag har ordnat med lite stallhjälp i veckan så jag ska kunna vila ryggen i sängläge när jag inte jobbar. Jag skulle hämta lite mer medicin och handla på vägen hem men jag blev så trött och snurrig att jag glömde vad jag skulle ha. Köpte ett par ljuslyktor till sovrummet, undrar om jag kan mörka det för Maken??? Jag har verkligen lovat att inte köpa fler fleeceplädar eller ljuslyktor i utbyte mot att han inte köper fler förvaringslådor som inte matchar...kanske ska jag ge honom en låda?...Det gjorde jag ju! en korg att lägga små saker i bredvid sängen...alla glada!


Glada katten njuter i sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar