Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 1 mars 2011

hmmm

Jag och doktorn är ganska överens om att det gör ont att ha ont. Alltid något. Och så skrev han ut lite tabletter som kan hjälpa...eller inte, man kan inte så noga veta med onda ryggar, de är ju som de är, och en är inte lik en annan. Kanske lite väl filosofiskt sagt av herr Doktor som också frågade om det inte vore bra att ligga ner eller stå upp på dagarna. Inte sitta alls helst...jotack det är ju lätt på förskolan och hästryggen! vi kom faktiskt överens om att jag åtminstonne ska skippa ridingen ett tag och sen bara rida lätt några veckor. Jobbet kan jag bara göra en sak åt, eller två egentligen. Antingen jobbar man eller så är man sjukskriven. Kanske damet skulle vara lite hård och tänka på sig själv? frågade Herr Doktor. Jotack det ska jag göra...snart. men först ska vi se om det inte går över utav sig självt och lite tabletter...har det inte blivit bättre i morgon eftermiddag ska jag absolut sjukskriva mig! En dag eller två...

Tabasco fick lite motion idag. Jag fick inte lite motion...jag stod still i mitten och han gick runt mig först åt ena hållet sen åt andra. Jag orkade tömköra i skritt och trav men det blev korta travövergångar och ingen galopp...Efter så skritta de han av sig sjålv på fyrkantspåret...Snäll häst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar