Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 7 mars 2011

tristess...

Ja jag har vilat...hela dagen faktiskt. såg och sorterade lite foton på datorn och på papper. Papperskopior från 1999 och tidigare...Det var inte många som hade bra kvalitet tyvärr. Det är verkligen skillnad på de digitala bilderna, dels för att kamerorna är bättre men också för att man helt enkelt inte behöver skriva ut de där gryniga bilderna där fokus blivit helt fel. Slängde en stor del av riktigt dåliga bilder. Varför har jag behållit dem så länge? Jag inser att jag behöver gå igenom datorns bildarkiv också. det finns nog flera tusen bilder som aldrig kommer skrivas ut eller tittas på...dessutom i flera kopior av någon märklig anledning. Jag har dessutom backup på dem på en extern hårddisk.

Jag hittade dock några kul bilder av hyfsad kvalitet som jag ska behålla och göra något av. De flesta bra bilder sitter i album redan. Förr var jag mycket duktig på att sätta in bilder, nu scrappar jag mest enstaka bilder och då blir det inte riktigt lika roligt att sätt in dem i album också.



Jag hittade föresten några bilder från vårt nya färdiga sovrum i kameran med. Så här är resultatet av det hårda slitet. Jag är grymt nöjd. Det blir inga "före" bilder här men ni som någon gång utsatts för att ha sett vårt sovrum har säkert en mentalbild att jämföra med, er andra vill jag skona....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar