Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 10 maj 2011

Men hoppsan!

Nu vart det tomt i plånboken, igen....men jag har verkligen fått mycket för pengarna och bara en enda sak som hamnade i korgen var onödig. Ja om man inte räknar in solcellslampor i plast. Och kanske ett blått kedjegrimskaft...kanske. Men jag måste ju hitta en ny häst efter Tabasco. Nån gång ivarje fall.

Jag var alltså på Ullared med Mor idag. Och vilken shopping det blev. Jag behöver inte köpa några nya kläder till mig själv på hela sommaren! Inte till Dottern heller. Allt jag köpte satt dessutom perfekt på henne och hon var så nöjd och glad att hon kvittrar i sängen fortfarande. Jag kvittrar inte längre för jag har tittat på kvittot igen.Jösses! Men som sagt jag är snygg. Maken var inte lika övertygad om vikten av detta men jag tror han var ganska nöjd med inköpen. Framför allt var han nöjd med det jag inte köpte. Ingen fleece pläd med fårulls immitation...inga ljuslyktor...(tack, Mor tack!)

Men jag drabbades utav sorg när jag kom ner på häst avdelningen. Min fina Tabasco, hur tänkte jag nar jag beslöt att lämna tillbaka honom? Tänk om jag inte hittar en ny trevlig häst/ponny? Naturligtvis ser jag massor av fina ponnys när jag surfar på nätet men jag har tyvärr inte 30 000 som bara ligger där och skvalpar på kontot. Det är skit! Hade jag inte handlat för alla de slantar jag gjorde idag hade jag varit en liten bit på väg. kolla den här skönheten! en sån vill jag ha!

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=480157

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar