Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 30 maj 2011

nedräkning...


Om man kunde sova stående eller sittande hade jag gjort det på jobbet. Det kryper en sommarvirus strax innanför huden tror jag men jag kommer inte släppa fram den förän Hästarna har åkt hem. Bara 11 dagar kvar som Tabasco skötare och Putte skötare för familjen. Jag jobbade till fyra och lagade mat när jag kom hem. Vi fick ett sms om att tisdagen inte funkade för Putteridning men vi kunde få onsdag och idag om vi ville...Det ville förstås Dottern som efter ett år ÄLSKAR sin Putte. Min medryttare var i padocken när jag kom så Dottern fick fånga i hagen, ta in och göra iordning helt själv. det gick ju bra men han hade varit lite busig, han brukar ju inte vara ensam ine när hon sadlar i vanliga fall. Jag tränar på att vara en "icke curlande" ponnymorsa. Det är inte så lätt när man själv helst tar ponnyn och låter Dottern gå bredvid...

 Efter en halvtimme i padocken skrittade vi ut och jag tog massa bilder på Putte och Dottern, Medryttaren tog några på oss i hop som jag blev riktigt nöjd med. Några bilder hade tyvärr ett mycket störande motiv i sig, så jag redigerade den i Photofiltre. Ganska nöjd med resultatet och med dagen även om jag nog måste sova snart....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar