Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 3 juni 2011

Sista lektionen...

Lektionen med Tabasco blev precis så där fantastiskt bra som jag tänkte mig igår! Vi red mest skritt och lite trav i värmen. Jag hade flätat manen och svansen och pålsglansat hela hästen och klätt upp oss i bästa kläderna. Solen gassade och vi var svettiga innan jag hunnit upp i sadeln. Men Tabby var så snäll och gjorde sitt allra bästa och jag lyckades rida i bra form det allra mesta. Amy var jätte bra som vanligt och öste beröm över oss. kansle lite mer än vi förtjänade. Men jag är så nöjd med att ha fått avsluta på topp! Dottern tog lite kort som tyvärr inte alls gör ridpasset rättvisa men hon har också filmat och jag ska nog kunna klippa ihop en liten snutt och lägga ut imorgon kanske. Håll tillgogo men värdens vackraste häst och hans "mediokra"ryttare...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar