Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 23 augusti 2011

hästblogg? nej tack...

Det finns verkligen alldeles för många hästbloggar i världen! Alla är fulla med antingen trevliga träningstips eller bilder på perfekta eller operfekta hästar och ryttare. Jag läser väldigt många av dessa bloggar och njuter av att inte vara den enda med detta intresse i världen. Fast det finns ju en hel del annat som händer i livet oockså och som kanske är betydligt viktigare att skriva om.

Man går ju upp och äter frukost varje dag till exempel...och just nu smuttar jag på ett glas vitt kylskåpskallt vin medan kycklingen grillas långsamt över fuktade askspån,( måste genast vända på dem...klart) Tänker servera söta tomater med balsamvinäger och persilja också. Så nu blev det en matblogg, eller kanske trädgårdsblogg?

Man inser att man är ganska snäv på intresse fronten. Och eftersom jag absolut inte vill skriva illa om någon endaste person, även om det hade varit betydligt roligare så blir det nog så att jag måste skriva något liiiitet om Ponnyn...
Han är så underbart söt!!! 

Utan att överdriva alls. Dottern skrittade ut en halvtimme, jag fick gå bredvid...och sen en tur på Karis igen...trygg och lugn och väldigt hungrig. Jag fick rida fem minuter skritt idag (just Dotter). Det finns kanske lite att önska rent ridmässigt men han är ganska lagom stor tycker jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar