Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 22 oktober 2011

fest...

Så himla trött efter den här veckan som tack och lov tog slut. Idag tog jag faktiskt det trista beslutet att ställa in min ridlektion, en dubbel dessutom...bara för att ja inte blir av min förkylning och för att jag är så trött. Det var trist men helt rätt. Jag sov till nästan halv elva. Vi åkte till Öjersö och hade en skön stall dag. Tömkörde lite och sen red Dottern barbacka. Lite galoppbommar och nån kavaletti som hon hoppade över...Ponnyn hade lika kul som Dotter. Just nu sitter jag och ser på hästens arbete i töm av Anders Erikssson.. JAg inser att min nya fina tömkörningsgjord inte alls sitter perfekt...Jag hade det på känn men när jag ser hur det ska se ut blir det nog till att spara pengar, sälja den jag har och köpa en dyr fin en:)

Nu ska vi snart gå på tre rätters middag med bar och annat. Fin klädd för första gången sen förra julen...Hoppas det blir trevligt..

1 kommentar:

  1. Så skönt att du fick sova ut gumman:) Det var verkligen vad du behövde. Lite fest kommer att göra gott också så du är pigg när vi ses i morgon:D:D

    Puss
    Mamsen

    SvaraRadera