Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 20 februari 2012

började veckan nu igen?

Det här med att plugga på helgerna har sitt pris. Framför allt när man har massor av uppdrag inom samma område som glider in i varandra. Jag är aldrig helt ledig helt enkelt. Och så började veckan igen utan att man hunnit vila något i hjärnan. Faktiskt är enda tillfället jag inte tänker på pedagogisk dokumentation, filmskapande och omorganisation är när jag jobbar i stallet.

Jag slutade halv fyra idag ( jobbade utan vikarie igen) åkte till Dotterns skola för utvecklingssamtal (det går bra men hon behöver räcka upp handen mer) sen tillbaka till jobbet för APT till klockan åtta. Imorgon ska jag till stallet onsdag jobbar jag till sex torsdag ska jag hinna hålla kursen (som inte är färdigförberedd) åka till  stallet och sen tillbaka till jobbet för kvällsplanering till 21...fredag kurs och stall innan man däckar i soffan. Tur att man sen har hela lördagen och söndagen på sig att plugga för jag måste ha nästa uppgift klar innan jag åker för att slippa stressa på semestern.

Undrar när nästa vecka börjar? Man skulle kunna skita i att ha helg och bara låta måndag bli till måndag direkt...då skulle man slippa stressa över att ha helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar