Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 6 februari 2012

igen...

Övertid...skit irriterad blir jag att man inte bara kan få gå hem när dagen är slut. Idag var två kollegor sjuka, igen och det var bara att stanna kvar en timme och vänta ut att barnen skulle går hem, inte en vikarie att finna idag heller. Nåväl det hade väl gått bra om man inte hade stallet och var lite stressad för att hinna dit. Nu kom jag i varje fall iväg stax efter halv fem och eftersom Dottern godmodigt ställt upp på att följa med och mocka blev det inte så sent trotts allt. Hemma vid sju, kanske inte världens undergång? Fast jag blir lite sur för när jag måste jobba över får jag ju bara mertid eftersom jag inte jobbar heltid...och kompen får man bara ta ut när det passar verksamheten. Annars kunde det väl vara bra om man kunde få sovmorgon istället nån dag...Gud vad jag vill ha sov morgon!

Nu sitter jag alltså och vet att jag borde rita min storyboard. Manuset är jag jätte nöjd med, fast jag vet ju som sagt inte hur ett manus ska skrivas så vi får väl se om det duger. Jag är inte alls sugen på att plugga just nu. det är alldeles för sent på dagen. Egentligen vill jag bara äta upp ett stort paket laktrispipor och krypa upp i sängen . Ingen motivation alls idag, heller...undrar när den kommer tillbaka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar