Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 10 februari 2012

ingen krage alls

Jag har ingen krage att ta mig i...det är det som är felet. Idag är det fredag och jag var på ett intressant möte om ett nytt dokumentations verktyg som visade sig vara ett gammalt jag gärna haft förra året fast lite uppdaterat...gissa vems avdelning som blir test avdelning? Gissa vem som tar på sig lite mer ansvar igen? Gissa vem som behöver köpa sig ett par kragskjortor så man har något att ta sig i!?.

jag fick tre nya böcker igår, alla om filmskapande och de ser så spännande ut...undrar om man helt enkelt ska råka glömma den där andra svår fångade saken? Ett litet tag? Jag sket fullständigt i att studera igår och åkte hem till en tjej jag träffade i London i januari. Väldigt trevlig är hon...jag hade planerat en liten kopp kaffe kanske och en stunds samtal. Strax efter tio kom jag plötsligt på att jag skulle upp tidigt och gå på möte.Då hade jag hunnit äta god sallad och semlor och pratat oavbrutet i fyra timmar, inte bara jag utan tillsammans alltså. Det var så underbart! Jag kom direkt från kursen och var helt uttömd på energi men gick därifrån uppfylld igen. Det satt faktiskt kvar en bit in i dag också och hade det inte varit för en oroväckande Huvudvärk hade jag mått toppen.

Jag tömkörde i paddocken idag, Fabbe är så kul att jobba med...ett par varv barbacka i kylan blev det också så dagen avslutades riktigt bra trots allt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar