Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 25 augusti 2012

Kalas

Idag var vi uppe tidigt för att laga pastasallad till mammas födelsedag. Där efter stack vi snabbt till först låghus gård där jag spenderade lite för mycket på onödiga saker.det var andra dagen på raken jag gjorde det. Igår fick jag äntligen en alldeles egen iPad till slut så det blev en del utgifter då med. Ska det va ska det va tänkte jag ocjh köpte ett rött front ska till och fem hundra i kontantkort... Det är den jag skriver på nu för att se om det funkar.

Det var lite stressigt men vi han till stallet. Nattis red idag och ville hoppa så det var bra att släpa upp bommar. När hon fick till galoppen hoppade han fint och sen tog de lite kondisträning. Imorgon ska jag trimma dressyr så det glöder om oss. Säkert öser det ner så man bara inte vill.

Mammas 65 års kalas blev jätte
Trevligt. Nu måste jag verkligen sova fick ett par fina bilder som
Jag lägger upp imorgon.

Jag ska se om det går att lägga till en bild direkt i bloggen appen. Det är inte på allvar, orkar bara inte gå ur sängen;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar