Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 25 september 2012

Regn regn regn

Det är inte lätt att hålla humöret uppe när regnet bara faller ner. Tisdagar är veckans absolut tristaste dag, alla   kategorier... Man börjar tidigt och jobbar sent. Inget stall heller på tisdagar. Det är faktiskt enda dagen jag inte är i stallet och jag hinner bli lite uttråkat över det.

Fast idag hade jag en träff i stan så direkt efter jobbet tog jag bilen in. Jag och Lisa var och åt middag på ett mysigt kaffe bredvid domkyrkan. Det blev linssoppa med italienskt bröd och vatten. Till efterätt kladdkaka OCH morotskaka...varför välja? Vi satt och pratade strunt om allt möjligt, jobb, hästar...barn. Viktor är snart ett och hur söt som helst:) fast han tröttnade ganska tidigt så vid halv sju var jag på väg hem igen. Det var en ganska lagom tur för mig. Imorgon är det kort dag på jobbet igen och jag börjar tidigt tidigt...

Nu godnatt. Eller snart i varje fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar