Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 26 april 2013

Lång fredag

Bara en gång om året firar man långfredag men varje vecka är det lång fredag. Idag längre än annars. Jag började tidigt idag för jag hade ett spännande möte på eftermiddagen. Mötet var väldigt roligt och intressant, kanske leder det vidare till något annat? Vi får se hur det går... Dagen på jobbet upptogs annars av barngrupper och ett föräldrabesök. Tänk att det finns föräldrar som tar sig tid att vara en heldag med sina barn för att se hur se har det. Väldigt trevligt men man blir ju lite tröttare av att vara topp hela dagen.

Sen var det mässa igen. Höll på att inre ta mig in för det var något strul med mitt kort...sen ville inte betalningar fungera som jag ville på hela dagen. Tur man har mer än ett kort och att det fanns lite kontanter...jag tror tyvärr att jag eventuellt har över trakasserat mitt kreditkort...hoppsan. Hur L,täckas man med det? Hoppas att det är så enkelt. Det var stängt på banken så kag lyckáde inte lista ut exakt hur det gått till...gast jag har ju mina misstankar. Bensin...

Eller shopping kanske. Idag köpte jag ett nytt träns i svart. Och tyglar. Bara 550 kr. Ett dressyrspö och ett käckt schabrak med avtagbar väska för uteritter. Och strumpor såklart i mängder...Nattis fick en ursnygg jacka som jag ville ha men inte fanns i storlek och jag stod och drog i en jacka till mig själv som jag inte hade råd att köpa. Men i morgon slår jag till om den finns kvar...man måste ju leva också... Det enda jag behöver mer är ett snyggt dressyr schabrak med namn på och ett fleecetäcke. Och lite gratis prover...

Så trött nu och i morgon drar tävlingarna igång redan klockan nio så nu får man sova...barnen gillar i varje fall att roa sig, det är bra tycker jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar