Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 23 maj 2013

Nehej

Inte ska man vara lycklig och nöjd inte...

Jag han hem en stund och städade lite innan dottern ville ha mig i stallet. Hon red baracka och ville visa lite konster...jag mockade och gjorde mat när telefonen ringer. Sonens flickväns pappa berättar att  sonen är utsatt för utpressning. Typiskt att första samtalet med hennes föräldrar var av det slaget. Fick ju lämna stallet halvklart i hast och åka hem och ta and om sonen och familjen. Magkänslan från igår stämde alltså mer än väl...skit...

Fördelen är att sonen känner lättnad om än stark oro kock att jag fick träffa tjejens mamma. Vläldigt trevlig får jag säga så där lämnade jag honom med trygg förvissning om att han är väl omhändertagen. Vi är kanske lite skärrade och rädda att familjen kan råka illa ut på något sätt men vad ska man göra?  Jävla skit människor som ger sig på andra sådär...

Stort tack Britt för att du ställer upp i alla lägen! Det värmer hjärtat...

2 kommentarer:

  1. Fy vad tråkigt! Vi måste verkligen få tid att prata. Stor kram till er

    SvaraRadera
  2. Massa kramar från oss - det är rent förjävligt och jag är såååå arg!!! Låt inte dom asen förstöra mer än vad dom redan gjort, mamma berättade om hur tuff du var vid första "mötet" Jag är så stolt över dig som fann dig i situationen och kunde få en bra mental "bild" på personen ifråga :)Du är grym!!!

    SvaraRadera