Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 28 mars 2014

Hej helg...

Den här veckan har gått fortare än väntat och varit full med både roliga och minde roliga händelser. Idag jobbade jag sent och kom hem precis i tid för att passa steken en timme medan maken tog en promenad. De passade jag på att sätts mig på altan med ett glas rött i eftermiddags solen och riktigt känna hur skön våren är. Sen firade vi makens födelsedag me ekostek och Nattis hade bakat en riktigt god tårta! Mamma var här en sväng också och bortsett från att vi alla led av fredagströtthet blev det en väldigt trevlig kväll.

Transporten var inte färdig ännu så det där med att packa med oss Fabian till vallda på söndag för att rida ut våra hästar kommer inte funka. Lite skönt trots allt för det är lite merarbete. Jag har fått tag  en medryttare till Fabian tre dagar i veckan så vi kommer klara oss både ekonomiskt och arbetsmässigt fram till sommaren. Och det är vår goa fina Ida istallet som lånade Fabian i julas som ska rida så det känns jättebra. 

Och så har vi bestämt att vi nog trots allt trivs väldigt bra i området och kanske skiter i att flytta. Känns både lite sorgligt men också skönt för det har varit tufft att ha känslan hängande över sig. Vi får se. Vad som händer i framtiden men just nu vilar jag i att saker verkar lösa sig till det bästa på många områden.

I morgon ska jag rida tidigt, innan vi släpper ut hästarna. Sen ska jG och mamma fixa sista skräpet och jag ska börja pyssla lite i min trädgård. Såg härom dagen att jag har grodägg igen så våren är här på alla sätt. 


För övrigt säger jag som min totem "go with the flow"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar