Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

måndag 31 januari 2011

Jobb...den här veckan med?

Jag jobbade ju för sjutton hela förra veckan! Kan det verkligen stämma? Jodå det stämde, det var måndag och  bara att bita ihop. Helas förmiddagen var ett långt möte, visserligen kul och utmanade men lite tröttsamt att sitta stilla:) Dagen blev extra lång också för det fanns ingen sen på huset så jag fick stanna kvar och ta hand om de sena barnen. Det var naturligtvis inget större bekymmer, ja menar om man ändå ska stanna till fem i stället för fyra så kan man ju lika gärna jobba till sex...Kvällen är ju ändå bara en lång väntan tills man får gå och lägga sig...

Jag borde inte ha behövt sova mer för jag sov hela helgen, ja förutom när jag var i stallet, då var jag vaken. Jag låg och tänkte på vilken fantastiskt härlig dag jag hade i går med Camilla och Tabasco...Det gav lite försmak på att våren ändå kommer att komma, om sisådär tre månader eller så! Och idag föll det mer snö...då ville jag bara gråta lite.

På fredag ska jag förbereda för nästa digital kompetens och jag har lite svårt att bestämma mig för vad vi ska gå igenom då. Lite om London förstås men sen? Kanske det är dags för att jobba lite med Ljud? Jag känner mig lite stressad över den där kursen och önskar att jag visste lite bättre vad som vore det perfekta innehållet. Nästa år...då blir det perfekt! kanske...

För övrigt önskar jag mig sol, sol och sol. Lite värme också och fågelsång...Snälla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar