Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 3 februari 2011

Mardrömmar....

Hela natten lång...mardrömmarna av svårtydliga arter...Maken grottklättrade på fasaden och ramlade ner och slog sig i huvudet och jag kunde inte komma ihåg larm numret...var det 112 eller 122???vaknade med smärtor i bröstet av ångest...vände mig och somnade om bara för att bli jagad genom varuhus med heminrednings butiker (allt i avskalat vitt...) och mässhallar med kläder och hästar...och så var jag tvungen att ta en dusch i ett rum där ett antal unga män satt i en jaccusi och drack öl! ( och det var en mardröm jag lovar...)sen körde jag bil för fort och försov mig för jag kunde inte riktigt komma på hur man stängde av bilradion ( väckarklockan...) HA tyd den om ni kan! Dagen fick onekligen inte den bästa av starter...

Fast det blev bättre allteftersom...kul förmiddag (förutom ett möte som inte var helt bekvämt) och så sken solen äntligen på oss och vi kunde ta fram lite leksaker så barnen fick smutsa ner sig lite till slut...Det luktade kräks i hela hallen när kläderna torkade i torkskåpet...eller inte torkade hur noga man nu ska vara med sanningshalten i inlägget här....

Jag fick ställa in en efterlängtad massage för att åka till stallet och mocka istället. trodde jag skulle komma hem jätte sent men intag hade jag lite tur så jag kunde kompa ut en halvtimmes dum övertid som aldrig blivit registrerad och så fick jag lite hjälp med intag och fodring. Mest för att det var så himla halt på gårdsplanen att det 'r risk att inte komma loss. Idag spann däcken och bilen gled runt åt alla håll innan vi fick grepp och kunde åka. Tur att vi var två bilar så vi kunde hjälpt varandra om det behövts. Resultatet av detta är att jag kom hem en helt timme tidigare än beräknat så jag hinner läsa lite läroplan trots allt i kväll...nåt ska man ju roa sig med:)
 Jag ska genast anmäla mig till mitt Yoga pass för känner jag mig rätt är jag nog risken för skolk stor när jag vaknar i morgonbitti...Vem vet kanske får drömmarna sina lösningar i natt...eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar