Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 2 april 2011

och en dag till...

Jag behöver inte byta vänner... det är bra. Eftersom jag har värdens bästa vänner är det ju så bra att jag kan få behålla dem ett tag till. Alltså har jag blivit ordentligt firad på min 40 årsdag. Det var väldigt bra att vänta  några månader för ålders nojjan var  absolut inget problem. Jag var ju något oroligt för att det skulle bli bungy jumping eller sushi provning hos fiskmannen. så blev det inte. Vi hamnade i gamla stan på Whisky provning, världens bästa present.

Utöver för mycket sprit så har jag hunnit shoppa en snygg skinnjacka och diverse annat, ätit soppa och thaimat och lita annat av både flytande och fast näring av olika slag. Framför allt har jag hunnit njuta av världens bästa sällskap. Helt klart en höjdar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar