Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 22 september 2011

mellanlandat

Oj vad trött jag är! Och nöjd...fast kursen mest bestod av att lösa bekymmer...Jag tyckte verkligen att jag skrivit att man skulle ladda ner programmen innan kursen...fast inte på rätt ställe för informationen verkar inte ha gått fram. Vet ni vad som händer när 18 personer samtidigt går in och försöker ladda ner? Man tycker ju att MS borde hantera massor av användare samtidigt. Och hur kommer det sig att alla datorer ser olika ut? Och att jag på vissa lyckas lösa problemet och på vissa inte alls? Hur kommer det sig att jag bara är en person när jag behöver vara flera samtidigt? Små frågor en regnig torsdag...

Gruppen tinade i varje fall upp efter lunch och jag tror de kommer tillbaka nästa gång...Med gått humör. Lite läskigt är det att stå framför massa nytt folk. Och så kommer naturligtvis chefen dit och den andra chefen med. Kul att de visar intresse:)

Efter 6.5 timmes kursledande är jag trött och funderar på hur jag ska hinna ladda om till att göra samma kurs en gång till imorgon? Jag ska dessutom iväg på planering hela kvällen och kommer hem runt åtta. Fast jag är lite stolt idag. Jag sa nej till ett möte imorgon efter kursen! Tyvärr jag är fullbokad...Kan vi ses om en vecka? härligt att säga nej ibland fast sen hade jag ju behövt vara med på det mötet.

1 kommentar:

  1. Vad duktig du var som sa nej :D Jag är stolt!!! Härlig trötthet när man faktiskt känner man har gjort nåt vettigt - har jag för mig i varje fall :D:D:D:D Klart du hinner ladda om :)

    Puss och lycka till ;)

    SvaraRadera