Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 23 september 2011

sååå trött.

Jag förstår inte hur folk orkar jobba heltid! Det är synd om människorna som en ovis författare en gång sa...Det har jag fått erfara den här veckan. Först vanliga arbetsveckan, och sen utöver den två dagars digital kompetens. Och utöver det tre timmars kvälls planering. Vänta nu, det var ju inte heltid, det var ju sju timmar mer. Inte undra på att man är trött på fredag kväll. Kurserna har gått bra. Det var lite mer folk och lite högre stressfaktor i torsdags gruppen, kanske för att det var första gången. Fast jag tror att det har jätte mycket med vilka som är i grupperna att göra. skönt att fredagen är lite lugnare...

Det blev ju lite stressat att åka till stallet efter. Men väl där var det härligt, ända tills jag upptäckte att min ponny var en hamster! Han var så svullen bakom öronen att det såg ut som pås-sjuka! Oj då kvarka tänkte jag, men han hade varken feber snuva eller hosta så nu lutar det åt ekollon förgiftning. Hoppas det inte är överdrivet farligt. det blir till att plocka ekollon i hagen imorgon medan hästarna går på Karislycka,

Nu somnar jag snart av pur utmattning...zzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar