Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 5 november 2011

Dressyr

Jösses vad jag är trött i kroppen nu. Igår blev det dryga 1n och en halv timme i sadeln uteritt plus dressyr lektion. Idag var det lov på Råda och Dottern ville väldigt gärna hänga på PRK och vara med på nån lek gymkhana så jag erbjöd mi gatt rida Fabbe idag med. Eftersom vi har stallet den här helgen skulle jag ju ändå hänga där...Hade ett riktigt kul Dressyr pass idag med men nu ha rjag verkligen träningsvärk över allt!  Den här veckan är det endast onsdagen som varit stall fri så om man inta har återhämtat sig i kroppen har ivarje fall själen fått njuta. Dessutom kan man ju nästan inte tro vilken tur vi har med vädret...varm och uppehållsväder i November....ut led är tiden!

Dottern hade fått ett mini ridläger i födelsedagspressent och valt Triumf! I torsdags var det markarbete och i går hoppning. Hon bad att få rida med sporrar vilket hon fick ( hade aldrig varit tillåtet när jag red på klubben) Lille korven gick så bra så bra att man nästan inte trodde set var sant:)

För övrigt är ju livet grått och små trist för tillfället. Skönt att det är lösdag för det innebär att det är en dag till innan jobbet på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar