Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 2 november 2011

hemma

Sjuk, rastlös och allmänt grinig. Det är inte alls roligt att vara hemma när man inte kan/orkar göra något mer än surfa på datorn. Klockan är redan kvart över två och jag sitter fortfarande i pyamas! Jag jobbade lite med digital kompetens så nu behöver jag bara jobba ca 5 timmar till den här veckan, (imorgon) innan jag gjort mig förtjänt av lite vila...jag har visserligen ca fem timmar som jag jobbat förmycket men det räknas inte...

Jag har surfat på hästnet för att se om det finns några fina hästar till salu. Det gör det, massor och till bra priser också men det ser ut som om det är något fel på allihop...de är inte små, tjocka, skäckiga korvar...helt enkelt inte nån Fabian...jag har tagit mod till mig och ställt frågan...vi får se om vi får svar.

funderar på om det finns något man skulle orka göra idag...äta lakrispipor och läsa en bok kanske? ta en dusch och raka benen? eller kanske ska jag bara avvakta till i maj med det ?... Hallå vad jag har tråkigt.!

1 kommentar:

  1. Surfa på, läs bok, ät godis, drick mycket så kommer du garanterat må bättre imorgon :) Astråkigt jag vet men ack så Nyttigt :D:D:D:D LIGG STILLLLLLL!!!!!!!!! <3<3<3

    SvaraRadera