Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 12 november 2011

Fantastiska dagar!

Jag har haft två fantastiska dagar måste jag säga. I bland är det som om hela livet bara är till för att man ska vara lycklig. Konstig att man kan vara så olika i humöret. Ena dagen är allt pest andra dagen kan man inte vara lyckligare. Lite manodepressivitet light?

Kortfattat: Fredag, frukost sen till MassörMaggan. En tur till Allum och sen stallet. Red ut en halvtimme ensam utan sällskap och utan oro på trygga Fabbe.

Idag långritt med Dottern till Kåsjön där vi fikade i höst solen. Hon red dit, jag red hem. Vi var borta i två och en halv timme nästan och hade kaffe och kaka till oss och hö och morötter till Fabbe. Det går inte att beskriva så jag lägger bara massor av bilder.... Bare å njut!











2 kommentarer:

  1. Åh vilka mysiga bilder ;) Lika fina alla tre :D

    SvaraRadera
  2. Så helt underbart:) Precis vad du behövde! puss fårn mamsen

    SvaraRadera