Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

torsdag 15 december 2011

Ohh så det går

Hejsan hoppsan vilken rolig dag det blev idag. Jag hade tänkt att rida lektion men så öppnade jag ögonen och såg att det regnade och blåste ute...Va? En sån överraskning. Det blev inget stallbesök alls idag för tiden tog liksom slut.

Jag var på en väldigt trevlig förskola på morgonen och såg massa små, små barn och massor av fantastiska  småbarns pedagoger! Jag tror faktiskt aldrig jag sett så trevliga samtal med små barn... Det var ju faktiskt väldigt inspirerande.

Sen var jag förbi pressbyrån och köpte ett iTunes presentkort till mig själv. Sen var det bara att starta upp sitt lilla konto och ladda Appar. Så nu är man då en av de där andra...Ipad användare alltså. Sonen har fått i läxa att leta pedagogiska appar till barnen, gissa om det var en uppgift han tog på största allvar...Nyss såg jag honom springa runt och samla pengar i nåt spel som inte alls kvalar in under pedagogiska appar...Nu kan jag alltså leka hela julen och sätta upp det på arbetstid! Så roligt.

Jag var förbi mitt jobb också hela eftermiddagen för att installera vår nya starboard och sätta in laddarna till datorerna i datorkassaskåpet. Jag kom som sagt inte hem förrän det var sent och det kommer vara väldigt svårt att inte jobba i kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar