Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 6 januari 2012

snart jobb igen då...

Det har verkligen varit en mild vinter hittills i år. Även om det stormat till och från så har det varit plus grader för det mesta. Idag var det strålande sol och 4 minusgrader. En riktigt vacker vinterdag för promenad i skogen. Dottern red och jag promenerade med en gammal vän. väldigt trevligt. Det blev lite trav och en galopp i padocken också men han vill inte riktigt där det är hårt och knöligt.

När vi släpte ut ville han inte gå alls...det knöliga underlaget i hagen är obehagligt att gå på. Hoppas det bara är att han tycker det är obehagligt så att han inte blev överansträngd av traven...kanske behöver han skor bak också? Att han ömmar av det hårda...

Jag kände mig i varje fall ännu gladare över att ha köpt min transport för då kan vi ju åka till ridhus ett par dar i veckan...och kanske komma ut på plan mark så man kan galoppera lite...Och idag fick vi ok att ta med honom till ridhuset så Dottern kan ta med honom på hopplektionerna...

På tisdag åker jag till London en vecka, då blir det mycket jobb. men jag såg på mail listan att det är många trevliga personer jag känner som ska med så det blir förhoppnings vis en hel del öl och nöje också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar