Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

onsdag 28 mars 2012

tankfull

Jag känner mig något tankfull idag...Alla funderingar på vad man ska göra när man blir stor blev på något sätt väldigt aktuella igår. Vad vill jag göra framöver? det är frågan för dagen. Jag hade ju hoppats och var ganska så säker på att jag skulle fortsätta med IT på minst 25 % . Jag var ganska övertygad om att jag skulle bli erbjuden mer så tidigare funderade jag mest på vad jag ville göra med resten av tiden.

Nu måste jag nog snart bestämma mig för om jag vill jobba kvar som förskollärare i barngrupp eller söka andra sorters jobb. Det är svårt att kombinera och den perfekta tjänsten som varvar utbildningar, handledning och skolutvecklingsfrågor. Framför allt om man inte vill bli rektor...kanske är det dags att bli trädgårdsmästare?

Skönt att då ha bestämt sig för att behålla Fabian ett år till så man vet vad man ska göra på fritiden:)
Här är ett filmklipp som inte intresserar någon alls mer än mig...Och kanske Nattis.

1 kommentar:

  1. Känns som vi än en gång är i samma situation :D:D:D Vad ska vi göra när vi blir stora egentligen?!?!! :D Nu är jag hemma hos mamsen, hörde vi inte ska fira din man idag...Min gamla jobb telefon fungerar utmärkt :D:D:D:D JAg sa till chefen att stänga av den för ett halvår sen ;) Oops! Vi hörs sen !! Puss o kram

    SvaraRadera