Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

söndag 25 mars 2012

mera städning...

Idag uteslutande i trädgården... Vi hade en riktigt mysig lördagkväll igår. Hela familjen var hemma! Vi käkade och sen visade jag bilderna från USA på TV`n. Blev en hel del intressanta diskussioner om hur mycket alkohol Mor egentligen drack på resan eftersom typ varje bild har en ölflaska eller en drink någonstans...lite som dold marknadsföring i en film på nåt sätt... Mitt nya nyttiga jag började precis med att smälla i sig ett paket salta pinnar i väntan på maten. Lyckades också äta 8 laktrispipor till lördagsgodis igår och avslutade med räkmackor. Sen ägnade jag tre timmar åt att ligga i sängen och må lite illa och inte kunna sova...Jäkla sömnsvårigheter...får googla det där med sömnskola versus sömntabletter

Mina fina nya byxor
Det var dessutom sommartid i natt så det blev en timme mindre sömn på grund av det. I morse var det våffelfrukost sen var det ut i trädgården. Verkligen vackert vårväder idag. Jag fick städat ut dammen och lagat hålen efter vinterns is. Tack och lov fanns det inga fiskar i detta året så det var mest löv och en hel del irisfrön som låg och solgassade i botten. Nästa år ska jag ta bort plastbotten och göra en riktig dam men i år är det grillplats som gäller och kanske eventuellt en uppfräshad altan om ekonomin håller för det. Jag klippte utöver detta lite buskar och rensade upp. Invigde också min julklapp till mig själv....från mig själv. Väl investerade pengar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar