Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 17 augusti 2012

långfredag

Sååå lång, så lång och helt utan påskdagar i sikte...nej här är det bara långt. Det är ju bara att vänja sig vid arbete hela fredagar. Idag var det stängningsdag så den här veckan har jag bara varit i barngrupp två dagar. Det kommer att kännas ovant att jobba femdagarsvecka det märker jag. Det var väl en helt ok dag trots att det var fredag. Dessutom lyste solen när vi satt inne HELA dagen. Det är det bästa annars med jobbet i förskolan, man får vara ute med trevliga människor i ur och skur...

Direkt efter jobbet åkte jag upp till PRK för att hämta hem Dottern. Fick en lång trevlig pratstund med Amy och den första bra nyheten på länge. Vi hittade tre dagar i veckan då det är möjligt att rida lektion! Och sen får Nattis rida extra på Onsdagar med Fabian om vi vill...
De hade byggt om på PRK och de som ansvarat för det har gjort ett fantastiskt fint jobb. Ett helt nytt stall:) Jag tror jag ska betala in medlems avgift till klubben bara för ATT.

Följa utan ledrep...
Direkt efter tog vi en kort tur till Fabbe. Nattis och Thea var där och pysslade hela dagen och red en kortis i Paddocken på kvällen tog Nattis Repgrimman och tränade lite ledarskaps lekar i andra hagen. det såg fint ut och jag blir glad i hela mig när jag ser dem...

Imorgon ska vi fixa boxen hoppas jag och rida en sväng. det blir Nattis som får börja, jag håller mig till söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar