Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

tisdag 14 augusti 2012

mer förvirrad än väntat...

Inte ens rätt månad! Det var resultatet av min osäkra frisör träff. - Jo jag undrar om det var 17 eller 20 jag skulle komma i morgon? Det var i juni...opps

Som ny igen!
Undrar om jag inte var bra nära att smälla i väggen trots allt innan sommaren eftersom jag han missa det. Tack och lov fick jag komma tillbaka så nu har jag bokat en ny tid. I september! Hoppas jag kommer i håg. Den 5/9 kl 18.30. Kan någon skicka ett sms eller så? Idag fick jag en påminnelse från besiktningen så i morgon ska jag nog lyckas vara på rätt plats i rätt tid. Jag är väldigt nöjd med det yttre på transporten och efter noggran tvättning och sopning ser den fin ut även på insidan, bortsett från liter skrap på väggarna.

Jag har klarat av en hel arbetsdag till. Tog en sömn tablett i går så jag somnade ifrån allt ältande av nya barn och föräldrar och om verksamheten och nya kollegor och vad vi möjligen kan tänkas ha för tema i höst och om vi inte skulle behöva köpa...(ja ni förstår) Inte för att jag behöver älta, allt flyter på och alla verkar trivas det är bara en dålig vana jag har...Efter dagen behöver jag nog ingen för nu är jag så otroligt trött.

Jag ska en tur på stan ikväll med Lovisa och Karin så förhoppningsvis blir det lite semesterkänsla hela kvällen. Solen skiner och det är faktiskt säkert 20 grader. Fåglarna kvittrar som om det var sommar.



krasse
mer krasse
 Så här fint blev det i trädgården efter sista skärmen kom på plats. Här tror jag man kan sitta och njuta i bland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar