Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 8 september 2012

bakis?

Igår jobbade jag hela dagen innan jag snabbt åkte till affären för att köpa lite goda frukter till knytiskalaset på kvällen. Hela jobbet, nya och gamla kollegor träffades hos Sofia för att tacka av alla de som slutade nu efter sommaren. det var både väldigt roligt och väldigt vemodigt att träffas. Det är så himmla tråkigt att så många kompetenta kollegor valt att sluta samtidigt. Det märks verkligen hur trevligt vi har det på Jobbet när man festar till tillsammans ibland.

Jag drack en hel flaska vitt vin till maten och var väl lite rund under fötterna när jag somnade i Sofias dotters säng strax efter 2 på natten. Det var länge sen jag var uppe så sent och faktiskt hade så trevligt. Det kändes dock lite i morse när jag vaknade;)


Det blev plötsligt Nattis dag att rida Fabbe så vi åkte upp till stallet. Vi red ner till Kåsjön och njöt av höstvädret i en och en halv timme. Sen hängde vi kvar i stallet och pratade med folk, fixade med torven och bara hade det skönt. Det var en helt underbar promenad faktiskt och ungefär vad jag orkade... I morgon ska vi lasta och åka till PRK och rida ut med Piccolina och en ponny som står på partille. Det blir skön motion för mig i helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar