Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 15 mars 2013

Äntligen

Nu är helgen verkligen här och veckan har verkligen varit bra på många sätt. Och helgen ska tillbringas på Tjörn med tjejerna och Lovisa som äntligen är hemma...ska bli så underbart mysigt att äta gott, dricka vin och prata hela natten...

Jag gick till frissan direkt efter jobbet och blev väldigt nöjd...vad ska vi göra idag? Ingen aning bara jag inte har samma gråtrista hårfärg när jag kommer hem är jag nöjd. Och om ingen ser att det är ny färg betalar jag inte! Maken bad om solglasögon för det lyste så när jag kom hem och dottern tittade länge innan hon sa att jag ser ut som mormor. Vet inte om dt var menat som en komplimang eller inte.

Nåväl för övrigt är det fredag. Vin, hamburgare, film och chokladmuffins är avklarat...kvar finns säng och sova gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar