Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 17 augusti 2013

Fantastisk dag

Nu är jag trött men glad och nöjd. Vi hade en trevlig dag i stallet. Fick fixat boxarna och städat skåpet. Nattis och Thea red en liten stund i paddocken och sen en kort tur i skogen. Tanken var att Fabbe skulle få vila en vecka men med tanke på hur rund han är blir det nog galopparbete i stället... Nya sadeln han fick med ligger fel och behöver dubbla paddar. Dressyrsadeln går inte om honom men westernsadeln funkar tack och lov. Nattis red i nya westerntränset och han verkade tycka att bettet var ok. Söt är han och vi var glada när vi åkte hem. 

Karl var bortbjuden och Thea ville sova här och för att slå flugorna på smällen bjöd jag över Anki och Mats på Grillad korv. Trevlig kväll i sommarvärmen alltså. Nästan som semester igen...

I morgon stallet igen, nu sängen. Vissa vet hur man njuter av sista sommarsolstrålarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar