Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

fredag 23 augusti 2013

Härligt

Solen strålade från blå himmel och jag fick njuta av uteverksamhet hela förmiddagen bland alla goa barn. Idag var verkligen en bra arbetsdag och jag börjar komma in i jobbet lite. Slutade tre idag, annars kommer jag sluta halv tre på fredagar. Även måndagar faktiskt...tisdag och torsdag är längsta dagarna med fyra som längsta dagen. Verkligen ett guldschema. Ända nackdelen är ju att det är verkligt intensivt hela dagen, inga lugna pauser...

Idag var första dagen sen Fabian kom som vi inte var i stallet. Istället tog jag en promenad när jag kom hem för att rensa ut veckan inför helgen. Kom på att jag skulle åkt till Allum och köpt födelsedagspresent till mamsen i veckan men inte hunnit så det var bara att sticka en sväng dit tillsammans med nattis och handla. Visste vad jag skulle ha men det får du veta i morgon mamma.

Ser för övrigt fram emot att promenera med hästarna och barnen till kåsjön och bada i morgon. Då ska vi vuxna fika och sola och prata skit...tänk att sommaren fortfarande dröjer sig kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar