Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

lördag 12 februari 2011

Livskvallitet!

OK...Inte vår kanske , men vilken härlig dag! Det var -13 grader när vi åkte till Råda i morse. Hästarna var pigga och glada men snälla. Det var en väldigt rolig lektion men Ned verkade ha lite ont nånstans, troligen lite överansträngd...Hoppas han är bra till nästa vecka för annars vet jag inte vem jag ska sitta på, ny häst? jag som verkligen gillar att rida samma hela tiden... Tabasco är ju aldrig samma från gång till gång. Idag somnade han i boxen efter att han rullat sig ordentligt i torven. Vi gjorde i ordning hästarna och tog en 45 minuters skritt tur. Det var stenhårt under pudersnön och halt så varken jag eller Tabasco var sugna på att jobba. Jag satt av efter en halvtimme och ställde mig i solen medan Dottern red vidare en stund till. Putte verkar ha återhämtat sig från fången och sätts igång lite långsamt...Söt men busig ponny, en sån skulle jag aldrig köpa:)


Den som verkligen lyckas med att njuta av livet är nog Tabasco...Och om man bortser från att han är lite fet så ser han verkligen perfekt ut...Jag ÄLSKAR den hästen och har redan börjat oroa mig för vilken sorg det blir när han flyttar hem.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen åka till Allum för att låta Dottern köpa födelsedagspresent och sen ska jag till EN kompis på middag...en perfekt lördag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar