Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

söndag 26 februari 2012

lyckopiller




 När man känner sig lite nedstämd finns det inget som att åka upp till Världens gosigaste ponny. Jag hade ju köpt lite saker och ville se hur de satt...Täcket för 95 kronor tror jag var årets fyndigaste! Och finaste.

Jag är väldigt nöjd med tränset också. När jag stod där och fixade alla remmar fick jag för mig att jag nog var tvungen att provrida i det bara lite grann. Jag lyckades mer eller mindre elegant ta mig upp barbacka och red en halvtimme i paddocken. I overall och gummistövlar :) Han gick riktigt bra på det, kanske att han kom lite under handen till och från så det är nog betydligt mer bett än det andra. Men det är ju neråt vi vill ha huvudet och uppåt med ryggen så vi hoppas att det  blir bekvämare för honom med ett bett som ligger mer stilla i munnen. Det är tre delat och har fasta ringar så det borde vara ganska milt...
Solen sken i varje fall och Fabbe var så mysig att rida barbacka på att jag plötsligt kände mig betydligt bättre till mods...Min Ponny gillar mig i varje fall även om han inte förstår ett ord jag säger...eller kanske just därför;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar