Om mig

Mitt foto
Sweden
Tänk om man kunde göra allt det man ville? Tänk om det fanns tid? Livet mitt i livet kan ibland trava på så man glömmer att det är just detta ögonblick som är livet...Jag vill försöka fånga drömmarna i livet och hålla dem levande, om inte annat bara för idag...

söndag 11 maj 2014

Fantastisk dag!





Fler såna här dagar i livet tack! Började bra med att ta med kompisen Hanna till stallet för en ridtur. Hon fick rida Fabian, jag Manolito och vädret var fullständigt på vår sida. Red dryga timmen i skogen sen en tur i paddocken. Njutningsbart... Avslutade stalldagen med att beta hästarna i lugn och ro i en halvtimme, det finns inte mycket mer att sägs...lite bilder säger allt.











Sen kom vi hem och startade kvällen med en romdrink som följdes av bubbel och grill innan middag med skratt och rödvin. Nu är jag glad, lycklig, fullständigt avslappnad och trygg i förvissning om att livet trots allt är gott och att de godaste människorna finns i min närmast omgivning. Det är kärlek...







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar